דרעי: "בסוכות עולים לירושלים, אומרים לא לאונסקו"

    מאז מלחמת ששת הימים החל המנהג היפה של ברכת הכהנים בכותל המערבי. עם ישראל, עלה בהמוניו לירושלים והתברך מפי הכהנים בכותל המערבי. ההתלהבות וההתרגשות של עם ישראל לחזור לכור מחצבתו, הייתה גדולה ומאז לא פסק המנהג
    חדשות קול חי 2 Comment on דרעי: "בסוכות עולים לירושלים, אומרים לא לאונסקו"

    בתגובה להחלטת אונסקו שקבע כי אין זיקה דתית והיסטורית בין הר הבית ליהדות, יו"ר ש"ס דרעי קורא לציבור לעלות לירושלים ולכותל המערבי בחול המועד סוכות • דרעי: ״נעביר בכך מסר חד וברור כי איש לא ינתק אותנו מהמקומות הקדושים שלנו״

    צילום: Hadas Parush/Flash90
    מאז מלחמת ששת הימים החל המנהג היפה של ברכת הכהנים בכותל המערבי. עם ישראל, עלה בהמוניו לירושלים והתברך מפי הכהנים בכותל המערבי. ההתלהבות וההתרגשות של עם ישראל לחזור לכור מחצבתו, הייתה גדולה ומאז לא פסק המנהג
    16:33
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on האם מותר להשתזף בשמש בשבת? תלוי במטרה | הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו״ר ש"ס, השר אריה דרעי, קרא היום לעלות ביום רביעי, חול המועד סוכות, לכותל המערבי לברכת כהנים בתגובה להחלטת ארגון אונסקו שקבע כי אין זיקה דתית והיסטורית בין הר הבית ליהדות. השר דרעי: ״נעביר בכך מסר חד וברור כי איש לא ינתק אותנו מהמקומות הקדושים שלנו״.

    בפוסט שפרסם כתב השר דרעי "בסוכות עולים לירושלים, אומרים כן לכותל המערבי, לא להחלטת אונסקו!!"

    "ערב חג הסוכות אני מאחל לכל בית ישראל חג שמח. בתורה כתוב: שלוש פעמים בשנה יראה את כל זכורך, והמצווה היא לעלות לרגל לירושלים בשלושת הרגלים, ביניהם גם בסוכות.

    דרעי ציין כי "מאז מלחמת ששת הימים החל המנהג היפה של ברכת הכהנים בכותל המערבי. עם ישראל, עלה בהמוניו לירושלים והתברך מפי הכהנים בכותל המערבי. ההתלהבות וההתרגשות של עם ישראל לחזור לכור מחצבתו, הייתה גדולה ומאז לא פסק המנהג.

    "בשבוע האחרון התקבלה ההחלטה המקוממת של ארגון אונסקו הקובעת כי אין זיקה דתית והיסטורית בין הכותל המערבי והר הבית לעם היהודי.

    "לכן, השנה כולנו עולים בהמונינו לירושלים לכותל המערבי לברכת כהנים. יום רביעי הקרוב, י״ז תשרי, היום השני של חול המועד, נהיה שם כולנו. נעביר מסר חד וברור, איש לא ינתק אותנו מהמקומות הקדושים שלנו.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אפשר לעשות את זה בלי לעשות כאלו כותרות, כאשר שר הפנים נותן לזה כותרת זה מתדלק ומצית את הדמיון של האספסוף הערבי ומסכן את עם ישראל ואת המתפללים!

    2. 1

      דני
      למה לא לקח להיות שר החוץ עם כאלה משפטים